Peter Timmermans (1968) studeerde personeelsmanagement. Voordat hij in 2007 partner werd van Scoop HRM was hij ruim 15 jaar werkzaam als HR-manager in onder andere de grafische industrie en uitgeverijen, food, zorg, industrie en zakelijke dienstverlening.

“De huidige tijdsgeest doet een continu beroep op het aanpassings- en ontwikkelvermogen van mensen en organisaties. Verandering is de enige constante die van invloed is op alle relevante personele- en organisatie vraagstukken. Dit vraagt veel van medewerk(st)ers maar zeker niet minder van managers en directeuren/bestuurders. De ervaring leert dat een goede gesprekspartner/adviseur met ervaring en expertise op deze vraagstukken kan bijdragen aan reflectie en ontwikkelingen en daarmee de groei van de organisatie en mensen daarbinnen. Ik kom graag met u hierover in gesprek, zodat u zich een beeld kunt vormen van mijn persoon en werkwijze als ook ik mij een beeld kan vormen van uw personele- en organisatie vraagstukken of wellicht uw eigen dillema’s als manager of directeur/bestuurder.”